به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مدیریت رسانهای بازارهای فرهنگی» با هدف کمک به مدیریت کسبوکار به نگارش درآمده است.
برند دبیلو رایتز با توجه به ضرورت آموزش عالی یکپارچه در مدیریت بازرگانی، دورههایی را در پانزده فصل ارائه میدهد که آگاهی از آن الزامات بازارهای رسانهای نوبنیان و در حال رشد است.
توضیح و معرفی جامع از کارکردهای رسانه و معرفی مدل و الگوها در بازارهای مختلف به خوبی نیاز هر مخاطب و علاقهمند را اقناع میکند. کتاب پیشرو را میتوان واحدِ درسی دانشگاهی به زبان روان بیان کرد که کنجکاوی خوانِش آن را در هر مخاطبی بیدار میکند.
این کتاب در ۵۶۰ صفحه به نویسندگی برند دبلیو رایتز و ترجمه جواد دلیری توسط انتشارات ایران روانه بازار کتاب شده است.
نظر شما