چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
مسابقه کتابخوانی «صعود ۷۳۰» در فارس برگزار می‌شود

فارس - مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «صعود ۷۳۰» روایت تلاش دولت سیزدهم در استان فارس به مناسبت اربعین شهادت رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، به مناسبت اربعین شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و همراهان شهید، مسابقه کتابخوانی «صعود ۷۳۰» در استان برگزار می‌شود.

این کتاب با تلاش استانداری فارس و با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان تدوین و منتشر شده است و گزارش دستاوردها، خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس در دو سال اول دولت سیزدهم است.

مسابقه کتابخوانی «صعود ۷۳۰»، از روز ششم تیر آغاز شده و تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارد. این مسابقه به صورت چهار گزینه‌ای است و به برگزیدگان جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت.

این مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین و از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.ketabkhooon.ir برگزار می شود. علاقه‌مندان می‌توانند فایل pdf کتاب و سوالات مسابقه را از این سایت دریافت کنند.

‌به گزارش ایبنا؛ مسابقه کتابخوانی «صعود ۷۳۰» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس و شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها