چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
۸ کتابخانه در اردبیل به عنوان شعبه اخذ رای فعالیت می‌کنند

اردبیل - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، هشت باب کتابخانه عمومی در اردبیل به عنوان شعبه اخذ رأی فعالیت می‌کنند.

پروانه رضا قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل اظهار کرد: جمعی از کتابداران و کتابخانه‌های عمومی استان، روز جمعه هشتم تیرماه در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشارکت می‌کنند.

وی بیان کرد: در شهرستان اردبیل کتابخانه‌های عمومی مقدس اردبیلی، امام علی (ع) و شیخ شرف الدین؛ در شهرستان سرعین کتابخانه عمومی حضرت ولی عصر (عج)؛ در شهرستان انگوت کتابخانه عمومی محمدحسین شهریار و در مشگین شهر کتابخانه عمومی لاهرود و در شهرستان نمین نیز کتابخانه‌های عمومی امامی و وحدت عنبران به عنوان شعب اخذ رای تعیین شده‌اند.

رضا قلیزاده اضافه کرد: ۴۲ نفر از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی نیز در بخش‌های مختلف به عنوان نماینده فرماندار، کاربر رایانه و سایر اعضای هیات اجرایی در این دوره همکاری می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه پرورش جامعه‌ای آگاه و کتابخوان وظیفه کتابخانه های عمومی است و تمامی اعضای این نهاد فرهنگی برای حضور در جبهه فرهنگی با وحدت و انسجام مبتنی بر آگاهی و خرد عزم خود را جزم می‌کند و مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها