یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
اجرای طرح «هر حافظ در پناه یک شهید» در استان البرز

البرز - رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای طرح هر حافظ در پناه یک شهید همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ویژه قرآن‌آموزانی است که در زمینه حفظ کار می‌کنند و حداقل پنج جزء از قرآن را حفظ هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، سیدهادی جوادی‌نیا اظهار کرد: طرح هر حافظ در پناه یک شهید در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق تربیت ۴۰ هزار حافظ قرآن به پاس آرمان ۴۰ هزار شهید کشور اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده قرارگاه شهید آوینی طراحی و از ابتدای تیرماه همزمان با سراسر کشور در البرز در حال اجراست.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه این طرح با هدف افزایش انس با قرآن برای اقشار مختلف جامعه برنامه‌ریزی شده است، افزود: اجرای این طرح از طریق سامانه مدیریت قرآنی حمد با کمک مؤسسات قرآن و عترت و با نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز انجام می‌شود.

جوادی‌نیا گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مراجعه و ضمن مشارکت در این طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: اجرای این طرح ویژه قرآن‌آموزانی است که در زمینه حفظ کار می‌کنند و حداقل پنج جزء از قرآن را حفظ هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها