شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
به زمان دیگری موکول شد

گیلان -مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از موکول شدن سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این استان به زمان دیگری خبر داد.

حجت نورخیز محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت افزود: با توجه به همزمانی روزهای سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلان با روزهای منتهی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و براساس تصمیم مسئولان، این سفر به زمان دیگری موکول‌شد.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار بود طی روزهای دهم تا پانزدهم ماه جاری و به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان وخانواده‌ها به گیلان سفر کنند.

ارائه خدمات فرهنگی و نهادینه‌سازی فرهنگ پاسداشت از محیط‌زیست در ۱۷ منطقه ساحلی و گردشگرپذیر شهرستان‌های رودسر، لنگرود، کیاشهر، انزلی، رضوانشهر، تالش و رشت از دیگر هدف‌های سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان گیلان است.

فعالیت‌های متنوع و هدفمند «قصه‌گویی»، «معرفی خلاقانه کتاب»، «شعرخوانی»، «اجرای سرود» و «مسابقه حضوری» از دیگر فعالیت‌هایی است که به‌همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برای مخاطبان از دیگر برنامه های است که تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدارک دیده است تا در سفر به گیلان اجرا کند.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردیبهشت و تیر ماه سال گذشته میهمان گیلانی‌ها بود و با استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روبروشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها