یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
نشست دوشنبه‌های شعر گرگان به یاد «محبوبه طاری دشتی» برگزار می‌شود

گلستان- نشست دوشنبه‌های شعر گرگان در هفته جاری با عنوان محبوبانه به نام و یاد «محبوبه طاری دشتی»، بانوی شاعر فقید گلستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، جلسه دوشنبه‌های شعر گرگان به نام و یاد «محبوبه طاری دشتی» بانوی شاعر فقید در هفته جاری با عنوان «محبوبانه» از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن اتاق بازرگانی گرگان برگزار خواهد شد.

با اعلام مسئولان و بانیان برپایی این محفل هفتگی، حضور همه علاقه‌مندان به شعر و ادب در جلسات دوشنبه‌های شعر گرگان آزاد و رایگان است.

به گزارش ایبنا، محبوبه طاری دشتی شاعر و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد ادبیات فارسی و متولد ۱۳۵۹ اهل روستای دشتی کلاته غربی شهرستان بندر گز و ساکن گرگان بود.
طاری دشتی فعالیت شعری خود را از انجمن وصال شهرستان بندرگز از اواخر دهه هفتاد و آغاز دهه هشتاد در شهرستان بندرگز آغاز کرد.

زنده‌یاد طاری دشتی کارشناس فرهنگی ادبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر انجمن ادبی بانوان ادیب گلستان بود و از وی کتاب مجموعه شعر دگرگیسی داغ در سال ۱۳۸۵ منتشرشده است. همچنین دو مجموعه کتاب شعر «گلستان شعر» و «در مسیر خورشید» به کوشش و گردآوری وی روانه بازار نشر شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها