چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
هجدهمین جشنواره استانی «آسمان هشتم» در هرمزگان به کار خود پایان داد

هرمزگان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: هجدهمین جشنواره استانی «آسمان هشتم» در هرمزگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مصطفی کریمی زاده از پایان کار هجدهمین جشنواره استانی فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که همزمان با دهه کرامت به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) در روستای کردر رضوی آغاز شده بود خبر داد.

کریمی زاده به تشریح برنامه‌های این جشنواره گفت: شرکت کنندگان در ۱۰ رشته فرهنگی، هنری و ورزشی، سرود رضوی، کتابخوانی، نقاشی، تئاتر، قصه گویی، کلیپ رضوی، تیراندازی، تنیس روی میز، دوومیدانی و بازی بومی محلی «هووا» با هم به رقابت پرداختند.

در بخش نقاشی رضوی: مقام اول به علی اصغر ذاکری، مقام دوم به فاطمه زهرا ذاکری و مقام سوم به ساینا امینی رسید.

در بخش سفرنامه نویسی رضوی: مقام اول را نرجس دهقان، مقام دوم را احمد پنجشنبه زاده و مقام سوم را نیز مطهره زاکری از آن خود کردند.

در بخش کلیپ رضوی: علیرضا ذاکری، آیلین صفا و احمد پنجشنبه زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش کتابخوانی رضوی: جواد ذاکری زاده، فاطمه ذاکری زاده و حسین ذاکری برگزیده شدند.

در بخش سرود رضوی: گروه سرود آسمان هشتم نوجوانان اول شد. گروه سرود آسمان هشتم نونهالان به مقام دوم بسنده کرد و گروه سرود ولایت خیرآباد به جایگاه سوم اکتفا نمود.

در بخش سرود رضوی برادران: مقام اول را گروه سرود شهید جواد ناصری بدست آورد، مقام دوم را گروه سرود آسمان هشتم نوجوانان کسب کرد و مقام سوم به گروه سرود آل طاها رسید.

در بخش سرود خواهران نیز گروه شهید فرمن برگزیده اول شد و گروه سرود صاحب الزمان (ع) در جای دوم ایستاد.

در بخش برگزیدگان سرود برادران هم احمد صفرزاده با اثر شهید جواد ناصری، علی اصغر کریمی با اثر آل طاها و حسن کارگل با اثر میثاق به ترتیب در جای اول تا سوم قرار گرفتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب در پایان گفت: آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره استانی فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم با حضور آیت الله محسن ابراهیمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میناب، فرمانده ناحیه بسیج، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و اهالی ولایتمدار روستای کردر رضوی در حسینیه امام رضا (ع) این روستا برگزار شد.

به گزارش ایبنا، این جشنواره با شرکت ۴۰۰ هنرمند نونهال، نوجوان و جوان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان هرمزگان برگزارشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها