چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کتاب سیره زندگی شهدا در زنجان توزیع شد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: کتاب سیره زندگی شهدا بین ادارات زنجان توزیع شد.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با توجه به لزوم الگوبرداری از سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه امروزی، بنیاد شهید استان نسبت به چاپ کتاب زندگی نامه شهدا اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه هر سال تعدادی کتاب با موضوع زندگی شهدا و همچنین خاطرات والدین و خانواده این عزیران به چاپ می‌رسد، افزود: بنیاد شهید علاوه بر چاپ این کتاب‌ها نسبت به توزیع آن در بین جامعه هدف نیز اقدام می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، موفقیت در عرصه چاپ و نشر ایثار را نیازمند شناخت میدان مخاطب و نیازهای معرفتی او و ارتباط موثر با نویسندگان و مولفان علاقه‌مند به موضوع ایثار و شهادت دانست و گفت: خوشبختانه کتاب‌های چاپ شده توسط بنیاد شهید از پر فروش‌ترین کتاب‌ها هستند.

برزگر با اشاره به اینکه در ایام انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری نیز بنیاد شهید اقدام به توزیع کتاب‌های معرفتی برای مدیران کرده است، افزود: در همین راستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری کتاب سیره زندگی شهدا به ویژه مدیران شهید در بین ادارات توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این کتابچه ۲۰ صفحه‌ای با هدف آشنایی مسئولان با دیدگاه‌ها و نگرش شهدای دفاع مقدس تدوین شده است، افزود: وصایای شهدای دفاع مقدس مجموعه‌ای ارزشمند است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها در موارد مختلف راه‌کارهای درست را برای خدمت صادقانه یافت و در واقع می‌توان با دسته‌بندی موضوعی این آثار گران‌بها، الگویی ایرانی و اسلامی را در همه حوزه‌ها ترسیم و تدوین کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در این مجموعه گزیده وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس کشور و از جمله استان زنجان گنجانده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط