پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
هزار و ۷۵۳ بانوی خراسان جنوبی حافظ کل قرآن کریم شدند

خراسان جنوبی_مدیر مرکز مجازی حفظ قرآن کریم خراسان جنوبی گفت: هزار و ۷۵۲ نفر خانم تاکنون در مرکز حفظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی حافظ کل قرآن شدند.

بهلولی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: تعداد کاربران فعال این مرکز در حال حاضر ۳۷۰ نفر است.

وی افزود: از این تعداد ۴۳ نفر حافظ کل فعال هستند و این مرکز، آموزش بانوان در رده‌های سنی مختلف را برعهده دارند.

بهلولی بیان کرد: از کاربران فعال ۲۸ نفر در حفظ ۲۰ جزء، ۲۳ نفر در حفظ ۱۵ جزء، ۴۴ نفر در حفظ ۱۰ جذب و ۶۲ نفر در حفظ ۵ جزء فعالیت دارند و مابقی کاربران مبتدی بوده و در حفظ یک جزء هستند.

وی با بیان اینکه در این طرح کارشناسان مرکز که همگی از حافظان کل قرآن کریم بوده و از تجربیات بالایی در امور مربیگری برخوردار هستند، اظهارکرد: هر هفته با قرآن آموزان تماس گرفته و آموزش حفظ ایشان را در قالب آیین‌نامه های آموزشی مرکز پیگیری می‌کنند.

بهلولی افزود: این طرح علاوه بر رایگان بودن، امکان حفظ قرآن را برای افرادی که به هر دلیلی، اعم از ضیق وقت، دوری راه، محدودیت‌های جسمی و روحی، جایگاه اجتماعی و… شرایط حضور در کلاس‌های حضوری حفظ قرآن را ندارند، فراهم می‌کند.

وی در پایان گفت: برای تحقق منویات رهبر انقلاب مبنی بر انس هر چه بیشتر آحاد مردم با قرآن و آموزه‌های حیات بخش آن و نیز تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم واحد خواهران و برادران در استان از سال ۱۳۹۵ در محل موقوفه حسینیه امام رضا (ع) راه اندازی و این طرح با استقبال چشمگیری روبرو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها