دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
«خاکریز امواج» منتشر شد

چاپ نخست کتاب «خاکریز امواج؛ نگاهی به نقش صداوسیمای آذربایجان غربی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روایت اسناد» تألیف حسین غفاری از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «خاکریز امواج؛ نگاهی به نقش صداوسیمای آذربایجان غربی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روایت اسناد» دارد و می‌خواهد گوشه‌ای از کارکرد این رسانه را به تماشا بنشیند.

صداوسیما که آئینه تمام نمای کشور و استان بود، باتوجه به تغییرات سریعی که پس از انقلاب با آن مواجه بودیم، می‌کوشید با انعکاس تحولات کشور انسجامی کلی میان مردم ایجاد کند و با پایش تحولات منطقه‌ای در استان، هم خوراک رادیویی و تلویزیونی مرکز را تأمین کند و هم با انعکاس اخبار استانی گامی برای ایجاد وحدت ملی بردارد. لذا نیروهای این سازمان سربازان گمنامی بودند که در پشت «خاکریز امواج» با چشم‌های شیشه‌ای خود تحولات را به حافظۀ دوربین سپردند و بخشی از زمان را که حاوی دلاورمردی‌های فرزندان این دیار بود از گزند فراموشی به حلقه‌های فیلم و صدا سپردند تا آیندگان در مرور این حماسه‌ها دستی پُر داشته باشند.

«خاکریز امواج» منتشر شد

چاپ نخست این کتاب در ۵۸۴ صفحۀ رقعی، شمارگان ۳۵۰ نسخه و با قیمت ۳۷۲ هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان‌های بله و ایتا انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انصاری IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    بسیار عالی خوشحالم و برای دس اندرکاران در موفقیت شان تبریک می گویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها