پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
مسابقه کتابخوانی « راه و رسم بندگی» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت:مسابقه کتابخوانی « راه و رسم بندگی» در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: ستاد اقامه نماز هر ساله در ایام عزاداری محرم در راستای ترویج فرهنگ عاشورا برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی مختلفی را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی راه و رسم بندگی در استان به مناسبت ماه محرم بیان کرد: این کتاب نوشته حجت‌الاسلام قرائتی بوده و با ۵۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه کتابخوانی ویژه افراد بالای ۱۵ سال و عموم مردم است، افزود: در راستای استمرار برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بهره‌مندی هرچه بیشتر جامعه دینمدار از فیوضات ماه محرم این مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در دو بخش عمومی و ویژه کارمندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این راستا کارمندان ادارات سطح استان با مراجعه به سامانه ستاد اقامه نماز می‌توانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

یوسفی با اشاره به اینکه علاقمندان از ۱۷ تیر تا ۱۷ شهریوماه فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند، افزود: نتایج این مسابقه بر روی سامانه ستاد اقامه نماز قرار خواهد گرفت و نفرات برتر ۲۱ مهرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) تجلیل خواهند شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: نفرات برگزیده این مسابقه، ادارات مشارکت کننده در این مسابقه فرهنگی و خبرنگارانی که در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشند، در روز برگزاری اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط