جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت ابوالشهیدین حاج سیدجواد حجازی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت ابوالشهیدین حاج سیدجواد حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت ابوالشهیدین حاج سیدجواد حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید اصغر حجازی خبر ارتحال ابوالشهدین، پدر خیراندیش، انقلابی و مجاهدتان مایه تاسف شد.

این مرد بزرگ با تربیت فرزندانی شهید و خدمتگزار مردم، حق مهمی بر گردن جامعه ما دارد. تلاش های مجدانه اش از سال ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با راه اندازی مدارس اسلامی و خیریه درمانی و رسیدگی به ایتام مهدیه، تا تقدیم دسته گل های خود برای مجد و عظمت اسلام عزیز و نهضت نورانی امام (ره) و انبوهی دیگر از خدمات اجتماعی و فرهنگی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، به مرحوم حاج سید جواد حجازی چهره ای استوار و خستگی ناپذیر بخشیده بود. اینک روح آن بزرگمرد در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان در روز جمعه، در کنار اجداد طاهرینش، صلحا، اولیا و فرزندان شهیدش به آرامش رسیده است و حسن اولِئک رفیقا.

اینجانب فقدان ایشان را به حضرتعالی، و برادران معزز و مکرم جناب آقایان سید اکبر و دکتر سید کاظم حجازی، خاندان شریف، و عموم مردم عزیز شهر و استان همدان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای ایشان رضوان الهی را مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها