چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کتاب «فن نمایشنامه‌نویسی» در نوبت سیزدهم منتشر شد

کتاب «فن نمایشنامه‌نویسی» نوشتهٔ لاجوس اگری و ترجمهٔ مهدی فروغ در نوبت سیزدهم ۱۴۰۳ با ۴۷۷ صفحه به قیمت ۴۷۵ هزار تومان به همت انتشارات نگاه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «فن نمایشنامه‌نویسی» نوشتهٔ لاجوس اگری و ترجمهٔ مهدی فروغ در نوبت سیزدهم ۱۴۰۳ با ۴۷۷ صفحه به قیمت ۴۷۵ هزار تومان به همت انتشارات نگاه منتشر شد.

کتاب «فن نمایشنامه‌نویسی» یکی از منابع معتبر در زمینه نمایشنامه‌نویسی است که به بررسی اصول و تکنیک‌های اساسی نگارش نمایشنامه می‌پردازد.

این کتاب با تحلیل عناصر اساسی مانند شخصیت‌پردازی، دیالوگ‌نویسی، و ساختار دراماتیک، به نویسندگان کمک می‌کند تا داستان‌های خود را به شکلی جذاب و مؤثر ارائه دهند. اگری با مثال‌های متعدد از نمایشنامه‌های معروف، اصول خود را توضیح می‌دهد و مفاهیم پیچیده را به زبانی ساده و روان بیان می‌کند. ترجمه مهدی فروغ نیز با حفظ امانت و رعایت زبان فارسی سلیس، به خوانندگان فارسی‌زبان کمک می‌کند تا بهتر با محتوای کتاب ارتباط برقرار کنند همچنین انتشار این کتاب توسط انتشارات نگاه در نوبت سیزدهم نشان از استقبال و محبوبیت آن در میان خوانندگان دارد.

کتاب «فن نمایشنامه‌نویسی» برای هنرمندان، دانشجویان و هنروران نمایشنامه‌نویسی و تئاتر کمک می‌کند تا به‌صورت تخصصی اصول و فنون نمایشنامه‌نویسی را از ابتدا تا انتهای این هنر بیاموزند و تکنیک‌های جدید را فرابگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها