جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
نذر فرهنگی نویسنده دلیجانی در راستای حمایت مالی کودکان سرطانی است

مرکزی - کتاب قصه «کلاف گلی» نذر فرهنگی نویسنده، تصویرگر و هنرمند دلیجانی در ایام محرم در راستای حمایت مالی از کودکان سرطانی است.

وحیده کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک با اشاره به اینکه مادرم را بر اثر بیماری سرطان از دست داده‌ام، گفت: طرح نذر فرهنگی کتاب قصه «کلاف گلی» ویژه کودکان رده سنی ۵ تا ۱۲ سال، در راستای حمایت مالی از کودکان سرطانی است که ۹۰ درصد از فروش و هزینه دریافتی کتاب صرف بیماران سرطانی و بقیه صرف چاپ کتاب جدید با موضوع کودکان و نوجوانان خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان، خیرین، ادارات، ارگان‌ها و کتابخانه‌ها که قصد دارند در این طرح نذر فرهنگی و حمایت از بیماران سرطانی حتی با خرید یک جلد کتاب مشارکت داشته باشند؟ می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۳۸۴۹۴۱ تماس بگیرند.

کتاب قصه «کلاف گلی» در ۱۲ صفحه تمام رنگی همراه با تصویر ویژه کودکان رده سنی ۵ تا ۱۲ سال به قطع جیبی به مبلغ ۳۵ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

موضوع قصه کلاف گلی؛

قصه کلاف گلی قصه کودک و نوجوانی است که ناخواسته راه گم می‌کنند و سرگردان در کوچه‌های زندگی می‌چرخند. با آدم‌های هزار رنگ و هزار چهره آشنا می‌شوند. آدم‌هایی که همه فکر می‌کنند راست می‌گویند و در بهترین مسیر هستند و همه چیز دانند.

کارنامه هنری نویسنده

وحیده کریمی کارشناس ادبیات علوم انسانی؛ نویسنده و تصویرگر کتاب قصه «کلاف گلی» متولد ۱۳۵۹ دلیجان است. کتاب «زبان کاکتوسی» و «سفر قاصدک» از دیگر آثار نویسنده قصه‌های کودک و نوجوان و هنرمند دلیجانی به شمار می‌رود.

این نویسنده و هنرمند، گویندگی رادیو راجیو شهرستان، صداپیشه عروسک‌های مایت (وحدک و مادک)، سناریونویسی نمایشی (وحدک و مادک)، قصه گویی برتر استان و منطقه و برگزیده جشنواره کشوری نهال امید سال ۱۴۰۲، بازیگری در تئاتر خیابانی و صحنه‌ای، برگزیده صداپیشگی در جشنواره عروسکی عروسکخانه و … را در کارنامه هنری خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها