یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
پایان دوره دانش‌افزایی روش‌های نوین تدریس فارسی برای معلمان ارمنی

مراسم اختتامیه دوره دانش‌افزایی روش‌های نوین تدریس زبان فارسی برای معلمان ارمنی با حضور رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و نماینده بنیاد سعدی در ارمنستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این مراسم که در مسجد کبود ایروان برگزار شد، اسدی موحد، ضمن سخنانی به بیان اهمیت و ضرورت برگزاری چنین دوره‌هایی پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد که معلمان از آموزش‌های این دوره در راستای ارتقای کیفیت آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان استفاده کنند.

رایزن فرهنگی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری این دوره‌ها می‌تواند موجب شوق و انگیزه مضاعف در دانش‌آموزان برای یادگیری زبان فارسی شود، افزود: با اتمام این دوره، موضوع اعزام معلمان و مدیران مدارس ارمنستان به جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از مراکز آموزشی و فرهنگی و آشنایی با آخرین دستاوردها در زمینه آموزش زبان فارسی، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تداوم برگزاری چنین دوره‌هایی و همچنین تبادل تجربیات و همکاری‌های مستمر بین معلمان زبان فارسی در ایران و ارمنستان، شاهد پیشرفت روزافزون آموزش این زبان پربار در مدارس ارمنستان و گسترش تعامل فرهنگی بین دو کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها