چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
پیک امید کانون پرورش فکری در محلات کم برخوردار بندرعباس آغاز به‌کار کرد

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت:  پیک امید کانون با شعار «تابستونتو بساز» در محلات کم برخوردار بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشتکوهی از آغاز به کار پیک امید کانون با شعار «تابستونتو بساز» خبر داد و گفت: کانون استان با هدف رعایت عدالت فرهنگی در مناطق و محلات کمتر برخوردار شهر بندرعباس با مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی محلات، آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در این برنامه پس از برگزاری جلسات با نمایندگان ستاد کانون‌های مساجد، قرارگاه مردمی تحول، قرارگاه تحول اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تعیین محلات و همچنین رابطین محلی، مقرر شد واحد کتابخانه سیار ۲ بندرعباس با مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی محلات، برنامه‌های فرهنگی متنوعی با شعار «تابستونتو بساز» در قالب پیک امید هرمزگان برگزار کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اضافه کرد: هدف از این جریان‌سازی فرهنگی رعایت عدالت فرهنگی، توجه به حقوق و نیازهای اصلی کودکان و نوجوانان شهری، محلات و مناطق حاشیه شهری و همچنین مناطق روستایی کمتر برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها