شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲
اردوی جهادی کتابخوانی به همت خادمیاران رضوی در شهرستان اردل برگزار شد

چهارمحال و بختیاری - اردوی جهادی کتابخوانی با همکاری دانشجو معلمان و خادمیاران کانون خدمت رضوی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ایثار در منطقه میانکوه شهرستان اردل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، اردوی جهادی، تربیتی و فرهنگی با محوریت کتاب و با همکاری دانشجو معلمانِ دانشگاه فرهنگیان و خادمیاران کانون خدمت رضوی استان چهارمحال و بختیاری، پس از چند روز فعالیت در مناطق محروم شهرستان اردل در ساعات پایانی پنجشنبه ۳ مرداد ماه به کار خود پایان داد.

در این اردوی جهادی که با هدف ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد برگزار شد، حدود ۵۰ نفر از خادمیاران کانون خدمت رضوی کتاب استان، داوطلبان و جهادگران شرکت داشتند و جهادگران با برگزاری کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب، قصه‌خوانی، روایت‌گری، مشاوره‌های تربیتی و روانشناسی، برگزاری برنامه‌های تفریحی- ورزشی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی میهمان مردم منطقه موگویی شهرستان اردل شدند.

در این اقدام جهادی بیش از ۳۰۰ جلد کتاب با محوریت محرم، عاشورا و قهرمانان کربلا، آداب اجتماعی و آموزش پس‌انداز به کودکان و نوجوانان توسط کانون خدمت رضوی کتاب استان به کودکان عشایر این منطقه اهدا شد.

برگزاری یادواره ۲ شهیدِ دانشجو معلمِ مناطق محروم شهرستان اردل، با حضور حجت‌الاسلام حجت‌پناه، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان، خانواده‌های معزز شهدا، مسئولین شهرستان و دیگر اقشارِ مردم، پایان بخش این فعالیت جهادی بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها