شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کتاب «شبانه‌های سرگردان» رهسپار بازار کتاب شد

خراسان‌رضوی - کتاب شبانه‌های سرگردان به قلم سعیده موسوی زاده شاعر مشهدی رهسپار بازار کتاب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مجموعه غزل «شبانه‌های سرگردان» به قلم سعیده موسوی‌زاده شاعر مشهدی توسط نشر مایا رهسپار بازار کتاب شد.

سعیده موسوی‌زاده شاعر خوش‌ذوق و طنز نویس مشهدی است تعداد آثار چاپی او که بیشتر آنها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است به عدد ۵۰ عنوان می‌رسد.

مراسم رونمایی از این مجموعه غزل که تازه ترین اثر چاپ شده از این شاعر مشهدی است عصر جمعه در کافه گالری رادین مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال اهالی فرهنگ و ادبیات همراه بود ابتدا محمدکاظم کاظمی که اجرای این جلسه را به عهده داشت مختصری از سوابق کاری و ادبی موسوی زاده را مرور کرد و بعد با دعوت از شاعر اثر جلسه ادامه پیدا کرد.

کتاب شبانه‌های سرگردان رهسپار بازار کتاب شد


پس از آن سعیده موسوی زاده از حضور علاقمندان شعر و ادبیات تشکر کرد و توضیح کوتاهی در مورد کتاب داد و جایگاه را برای نقد کتاب به عاطفه رنگ آمیز و علیرضا سپاهی لایین سپرد. محمد کاظم کاظمی هم در مورد کتاب و اثر منتشر شده نقطه نظرات خود را بیان کرد.

در انتها سعیده موسوی زاده از نقد و بررسی دوستان تشکری دوباره کرد و با پذیرایی وعکس یادگاری مراسم به پایان رسید.

به گزارش ایبنا؛ مجموعه غزل «شبانه‌های سرگردان» به قلم سعیده موسوی‌زاده با ۹۶ صفحه در قطع رقعی و با تیراژ ۵۰۰ نسخه، به همت نشر مایا رهسپار بازار کتاب شده است و هم‌اکنون در کتابفروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها