شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انتخاب شد

فریدون عموزاده خلیلی، رئیس هیئت‌مدیره چهاردهمین دوره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید انجمن با حضور اعضای هیئت‌مدیره قبلی و اعضای انجمن برگزار شد و اعضای چهاردهمین هیئت‌مدیره جدید انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، فریدون عموزاده خلیلی را به عنوان رئیس و مناف یحیی‌پور را به عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، سولماز خواجه‌وند را به عنوان دبیر و شهلا انتظاریان را به عنوان خزانه‌دار انجمن انتخاب کردند.

در ابتدای جلسه مهدی حجوانی، نویسنده و رئیس سابق انجمن با اشاره به رویدادهای تاثیرگذار اجتماعی و یا مربوط به انجمن در دوره فعالیت هیئت‌مدیره قبلی، گزارشی از وضعیت، فعالیت‌ها و پیشرفت امور در دوره مسئولیت هیئت‌مدیره در دو سال گذشته ارائه داد.

هیئت‌مدیره در این جلسه، ضمن تشکر از نامه‌ی تبریک انجمن تصویرگران و انجمن فرهنگی ناشران، درباره‌ی پیشنهاد زمان مناسب برای دیدار و برگزاری جلسه مشترک پیشنهادی با اعضای هیئت‌مدیره انجمن تصویرگران، روزهایی را مشخص و مقرر کرد تعامل و ارتباط با تشکل‌های مرتبط به طور جدی‌تر پیگیری شود.

همچنین اعضای هیئت‌مدیره ضمن تأکید بر تداوم پیگیری امور مرتبط به انجمن، تصمیم گرفتند با بررسی دقیق برنامه‌ریزی برای تداوم، تقویت و روزآمدسازی فعالیت‌های مثبت قبلی، بررسی پیشنهادهای ارائه شده از سوی اعضا در جلسه مجمع عمومی و دیگر پیشنهادهای مطرح را نیز در دستور کار خود بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها