شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
جشنواره ادبی «من یک وجب از این خاکم» برگزار خواهد شد

آذربایجان‌غربی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره ادبی «من یک وجب از این خاکم» با هدف تحکیم وحدت ملی، تقویت حس دینی و ملی بین کودکان و نوجوانان و آشنایی با تاریخ و رشادت‌های ۸سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

زهرا آبسوران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: جشنواره ادبی «من یک وجب از این خاکم» با هدف تحکیم وحدت ملی، تقویت حس دینی و ملی بین کودکان و نوجوانان و آشنایی با تاریخ و رشادت‌های ۸سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های این جشنواره افزود: جشنواره ادبی «من یک وجب از این خاکم» در دو بخش شعر و داستان در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با محوریت دفاع مقدس، میهن دوستی، اتحاد و دوستی اقوام ایرانی به شماره تماس ۰۹۱۴۴۸۷۱۰۱۷ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج و تجلیل از برگزیدگان این رویداد ادبی همزمان با هفته وحدت خواهد بود، افزود: کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۷ سال تا ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری فرصت دارند که آثار خود را به بفرستند.

آبسوران گفت: به برگزیدگان اول تا پنجم جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها