یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کتاب «زمینه و روایت در عکاسی» منتشر شد

کتاب «زمینه و روایت در عکاسی» نوشتهٔ ماریا شورت، سری کارتینی لیت و الیساوت کالپاکسی به ترجمهٔ کریم متقی در ۳۲۰ صفحه به قیمت ۳۸۰ تومان در نوبت اول ۱۴۰۳ به همت انتشارات کتاب پرگار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «زمینه و روایت در عکاسی» نوشتهٔ ماریا شورت، سری کارتینی لیت و الیساوت کالپاکسی به ترجمهٔ کریم متقی در ۳۲۰ صفحه به قیمت ۳۸۰ تومان در نوبت اول ۱۴۰۳ به همت انتشارات کتاب پرگار منتشر شد.

این کتاب با موضوع عکاسی در حوزه روایت برای علاقه‌مندان به عکاسی گردآوری شده و مفاهیم و مکانیسم‌های پشت فرایند تصویرسازی دررابطه‌با زمینه و روایت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب «زمینه و روایت در عکاسی» مقدمه‌ای برای برخی از ایده‌های نظری فراهم می‌کند که زیربنای عمل و بحث عکاس معاصر هستند و این تحلیل را گسترش می‌دهد تا بررسی کند که چگونه عکاسان و هنرمندان از استراتژی‌هایی برای توسعهٔ یک‌زبان بصری منسجم استفاده کرده‌اند.

این کتاب تلاش دارد عکاسی را یک تلاش خلاقانه و آکادمیک نشان دهد تا هنرمندان و علاقه‌مندان به این حوزه درکِ خود را از رابطهٔ بین عمل و نظریه تقویت کنند چرا که رویکردهای بصری خاصی را برای ساخت تصویر تعریف کرده‌اند.

کتاب «زمینه و روایت در عکاسی» به هنرمندان می‌آموزد عکاسِ خلاق و متفکر بر اساس درکِ نظری رویکرد شخصی خود دررابطه‌با زبان بصری در مورد کاربرد مناسب تکنیک‌ها تصمیم می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها