سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
پایان‌نامه‌های برتر جشنواره زبان و ادبیات فارسی کتاب می‌شوند

رئیس دبیرخانه اولین جشنواره پایان نامه‌های برتر زبان و ادبیات فارسی گفت: پایان نامه‌ها و رساله‌های برگزیده دانشگاه‌های سراسر کشور در کمیته علمی داوری و ارزیابی خواهند شد و در صورت کسب امتیازهای لازم به صورت کتاب به چاپ خواهند رسید.

جواد وندنوروز در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: این جشنواره که با هدف ارتقای سطح علمی پایان‌نامه‌های رشته زبان و ادبیات فارسی و دیده شدن نخبگان برجسته زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود ضمن ایجاد رقابت بین دانشجویان به نمایش استعدادها و مهارت‌های آنان در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

وندنوروز با تشکر از همکاری کمسیون ملی یونسکو در ایران از همکاری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: تاکنون همه دانشگاه‌های سراسر کشور پایان‌نامه‌ها و رساله‌های ممتاز و برتر خود را معرفی کرده‌اند و کمیته علمی جشنواره پایان‌نامه برتر و برگزیده کشوری را معرفی خواهد کرد.

رئیس بنیاد استاد شهریار عنوان کرد: برترین‌های جشنواره به صورت کتاب چاپ و در روز برگزاری جشنواره رونمایی خواهند شد.

اولین جشنواره پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر زبان و ادبیات فارسی کشور با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، بنیاد استاد شهریار، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه الزهرا و دانشگاه شهید بهشتی (ره) و دانشگاه خوارزمی ۲۷ شهریور ماه، روز شعر و ادب فارسی و نکوداشت مقام استاد شهریار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها