چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
مدیر جدید حوزه هنری ایلام معارفه شد

ایلام- با حضور معاون راهبری استان‌های حوزه هنری، رئیس جدید حوزه هنری ایلام معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، در آئینی افشین آزادی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری استان ایلام معارفه و از زحمات ۱۵ ماهه سعید خیرالهی تجلیل شد.

سعید لشگری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری، در این مراسم اظهارکرد: حوزه هنری مرزدار هنر انقلاب اسلامی است و با حساسیت خاصی که دارد در تربیت هنرمند و تولید هنر فاخر در تلاش است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هنر در ایلام زنده است، تصریح کرد: حوزه هنری صرفاً یک سازمان نیست، بلکه یک خانواده است و وظیفه مدیران حوزه هنری خدمت به هنرمندان و حراست از معیشت تا کار هنری این عزیزان است.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری تاکید کرد: حوزه هنری ایلام نیازمند بازسازی و تجدید ساختار است که امیدواریم مدیر جدید به این نکته توجه لازم را داشته باشد.

افشین آزادی، مدیر حوزه هنری استان ایلام نیز با تاکید بر اینکه توجه به زیرساخت‌ها مهم است اما مهم‌تر از آن توجه به حال هنرمندان است که اگر خوب باشد هنر نیز رونق می‌گیرد، گفت: امیدواریم بتوانیم در تداوم تلاش‌های گذشتگان به ساخت برج هنر استان سرعت ببخشیم.

حجت‌الاسلام علی رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز با تاکید بر اینکه ظرفیت هنر وظیفه ما را در قبال ارزش‌ها بیشتر می‌کند، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی بین این دو مجموعه شاهد فعالیت‌های فاخر در این زمینه باشیم.

به گزارش ایبنا؛ افشین آزادی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته دوره دکترای رشته مدیریت رسانه است که پیش از این مدیریت حوزه هنری استان کرمانشاه و درمقطعی سرپرستی حوزه هنری استان کردستان را برعهده داشته است.

در این مراسم با حضور عبدالحمید قره‌داغی، معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از هنرمندان و مسئولان استان، از تلاش‌های سعید خیرالهی قدردانی و افشین آزادی به عنوان مدیر جدید حوزه هنری ایلام معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها