پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
از برندگان مسابقه کتابخوانی «ترگل» در آبدانان تقدیر شد

ایلام- در آئینی از برندگان مسابقه کتابخوانی «ترگل» که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان آبدانان برگزار شده بود، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، سیدعلی عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب یک دوره مسابقه کتابخوانی با همکاری قرارگاه شهید آوینی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، کانون بسیج هنرمندان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، با محوریت کتاب «ترگل» بیست دلیل عقلی و روان‌شناسی برای حجاب اثر عماد داوری دولت آبادی (برگرفته از بیانات استاد سید ابوالحسن مهدوی اصفهانی) برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این مسابقه با استقبال کم نظیر مردم شهرستان روبه‌رو شد و از میان نزدیک به ۵۰۰ نفر شرکت کننده، به قید قرعه نفرات اول تا پانزدهم مشخص و در مراسم اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب در سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی از این عزیزان تجلیل شد و جوائز نقدی خود را تحویل گرفتند.

وی در پایان برندگان این مسابقه به ترتیب از اول تا پانزدهم به شرح زیر اعلام کرد:

۱- منوچهر قاسمیان

۲- زهرا حسن زاده

۳- زینت السادات عبدالهی

۴- نوشاد کاکا

۵- روح انگیز سهرابی

۶- فرحناز حسنی

۷- مینا زینی وندیان

۸- پویا ملکی

۹- مریم پشتام

۱٠- مرضیه درویشی پور

۱۱- سکینه شیخی زاده

۱۲- مینا مرادی

۱۳- زهرا مومنی

۱۴- معصومه عبدالهی

۱۵- فرشاد دارابی

به گزارش ایبنا؛ کتاب «تَرگُل» برگرفته از کتاب بیست دلیل عقلی و روان‌شناسی برای حجاب نوشته عماد داوری دولت آبادی با ویرایش سارا قدیمی در انتشارات اعتلای وطن در نوبت شانزدهم در سال ۱۳۹۸ به صورت رنگی، به بازار کتاب آمده است.

در این کتاب، بیست دلیل عقلی و روان‌شناسی برای حجاب مطرح شده و کتاب با زبانی ساده و منطقی سؤالات مربوط به این فریضه دینی را پاسخ می‌دهد.این کتاب برگرفته از سخنرانی‌های آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی است که با زبانی شیوا و بیانی رسا به سؤالات و دغدغه‌های مربوط به حجاب پاسخ داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها