یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
کتابخانه‌های عمومی بستری مناسب برای کودکان، نوجوانان و زنان خانه‌دار است

هرمزگان - بخشدار شهر گوهران بشاگرد گفت: کتابخانه‌های عمومی بستری مناسب برای کودکان، نوجوانان و زنان خانه‌دار است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، امید رنجبر در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر گوهران بشاگرد در شرق هرمزگان با توجه به نقش موثر کتابخانه‌های عمومی در پرکردن اوقات فراغت، بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی، بستری مناسب و امن برای کودکان و نوجوانان و زنان خانه دار است که ضمن کسب مهارت و توانمندی، باعث بوجود آمدن کسب و کارهای کوچک نیز می‌شود.

بخشدار شهر گوهران با اشاره به اهمیت استفاده مفید و درست از اوقات فراغت، اذعان کرد: استفاده فعال و مفید از اوقات فراغت به انسان برای دور کردن حس ناخوشایند و آزاردهنده بی‌کاری و بی‌فایده بودن از خود کمک می‌کند و باعث کشف استعدادهای نهفته بخصوص در کودکان و نوجوانان می‌شود.

وی تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت زمانی برای انسان مفید خواهد بود که کاملاً واضح و روشن بدانید چگونه می‌خواهید از آن استفاده کنید. در واقع تنها کسی که می‌داند از چه چیز لذت می‌برید، خودتان هستید و فقط با انتخاب شما این زمان می‌تواند مفید باشد.

رنجبر در پایان مطرح کرد: استفاده درست از اوقات فراغت باعث افزایش انرژی، خلاقیت، اشتیاق و احساس مفید بودن می‌شود.

به گزارش ایبنا، بشاگرد در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و علی اعتمادی رئیس اداره کتابخانه‌های این شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها