یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
کارگاه آموزشی مهارت فن بیان و سخنوری در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان - کارگاه آموزشی مهارت فن بیان و سخنوری، به همت حوزه هنری هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کارگاه آموزشی مهارت فن بیان و سخنوری، با هدف بهبود مهارت‌های ارتباطی در جامعه و تقویت اعتمادبه‌نفس و توسعه فردی شرکت‌کنندگان در حوزه هنری استان هرمزگان برگزار شد.

اعظم پشت مشهدی نویسنده و شاعر مطرح هرمزگانی تدریس این کارگاه را بر عهده داشت که در طی آن مباحث مختلفی نظیر اهمیت فن بیان، ارتباط موثر، زبان بدن، اعتماد به نفس صحبت در جمع، لحن و تُن صدا و تکنیک‌های سخنرانی همراه با آموزش‌های عملی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.

این کارگاه با استقبال بیش از ۵۰ نفر از علاقمندان به این هنر و فن کاربردی برگزار و مطالبی در خصوص فن بیان و سخنوری ارائه و ضمن تبیین اهمیت فن بیان و صحبت در جمع برای هنرجویان، رفع خجالت، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، آشنایی با تنفس صحیح و کنترل استرس مطرح شد و سپس تمرینات اولیه فن بیان ارائه و با استقبال کم سابقه‌ای مواجه شد.

به گزارش ایبنا، در آینده‌ای نزدیک نیز بخش‌های دیگر کارگاه، شامل تمرینات عملی و مباحث تخصصی‌تر ارائه خواهد شد و در این بخش تمرینات آماده سازی فک و دهان، گفتار در سخنرانی، تقویت برد و قدرت صدا توسط پشت مشهدی ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها