یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
ارسال ۵۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان

همدان - رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان گفت: با پیگیری نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ۵۵۰ جلد کتاب به صورت ویژه به کتابخانه‌های عمومی همدان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، سیدعلی اصغر طباطبایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۵۲۹ هزار و ۲۰۶ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان اظهار کرد: مجموع اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان ۲۷ هزار و ۹۷۹ نفر است که در همین راستا سرانه کتاب به ازای هر ۱۰۰ نفر، ۷۸.۲۷ است.

وی بیان کرد: غنی بودن منابع کتابخانه‌ها اعم از چاپی و دیجیتال نقش مهمی در جذب مخاطب و حفظ اعضای موجود دارد زیرا در راستای پاسخ به نیاز مخاطبین به ویژه کودکان و نوجوانان است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی شهرستان با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد انگیزه بیشتر و بهتر برای ترغیب اقشار مختلف و استقبال اعضاء به کتابخانه‌هاست گفت: با پیگیری حمیدرضاحاجی بابایی نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تعدادی کتاب به کتابخانه‌ها افزوده شد.

وی یادآور شد: در تیرماه سال جاری ۱۷ کارتن برابر با ۵۵۰ نسخه کتاب، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌های شهرستان همدان تزریق شد.

طباطبایی ضمن قدردانی از نگاه ویژه حاجی بابایی به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت همه جانبه از کتابخانه‌های عمومی خاطرنشان کرد: این ۱۷ کارتن کتاب، جدای از سهمیه‌ای است که هرماه توسط نهاد محترم کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌ها ارسال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها