یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
«حمله گرگ‌ها» نقد و بررسی می‌شود

کتابِ «حمله گرگ‌ها» دوشنبه ۱۵ مرداد در موسسه پیام آزادگان بررسی و نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سلسله نشست‌های «خوانش افتخار» با موضوع نقد و بررسی کتاب در دومین نشست خود به سراغ کتابِ «حمله گرگ‌ها»، نوشته امیرمحمد عباس‌نژاد می‌رود. این برنامه دوشنبه ۱۵ مردادماه در موسسه پیام آزادگان برگزار می‌شود.

در این نشست امیرمحمد عباس‌نژاد نویسنده کتاب، محسن شاه‌رضایی منتقد، فرزانه قلعه‌قوند نویسنده و معاون پژوهشی موسسه پیام آزادگان و کارشناسان دیگری حضور داشته و درباره این کتاب به ارائه نکاتی می‌پردازند.

کتاب «حمله گرگ‌ها» حاوی خاطرات اسیر آزادشدهٔ ایرانی به نام سرهنگ علی شط نیسانی است. این کتاب که ۱۷ بخش دارد، با بخش‌های اسامی برخی از چهره‌های شاخص و معروف زندان و اسناد و تصاویر به پایان رسیده است. امیرمحمد عباس‌نژاد این اثر را روایت تلخ و شیرین و صادقانۀ این آزاده و جانباز خوزستانی دانسته است. علی شط نیسانی پس از گرفتن دیپلم، وارد ارتش و جزو نیروهای لشکر ۹۲ زرهی اهواز شد. کتاب حاضر، خاطرات او از دوران تحصیل، عضویت در ارتش، حضور در جنگ عراق و ایران در سال ۱۳۵۲، روزهای انقلاب و برخورد مردم با او در خیابان‌ها به‌عنوان نیروی ارتش شاهنشاهی، خاطراتش از اولین روزهای جنگ میان ایران و عراق، اسارت در سال ۱۳۵۹، تجربۀ حضور در زندان‌های ابوغریب و الرشید و اتفاق‌های زمان آزادی را در بر گرفته است.

برنامه یادشده دوشنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۱:۰۰ در موسسه پیام آزادگان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها