دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کارگاه آموزشی «توانمندسازی مربیان قرآنی وتربیتی» در میناب برگزار شد

هرمزگان - رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب اعلام کرد: کارگاه آموزشی «توانمندسازی مربیان قرآنی وتربیتی» ویژه خواهران در میناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مصطفی کریمی زاده از برگزاری کارگاه آموزشی «توانمندسازی مربیان قرآنی وتربیتی» ویژه خواهران با حضور طیبه حسینی استاد برجسته قرآنی استان هرمزگان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میناب در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن و اهمیت آموزش روش تدریس و ارتباط با مخاطب در جلسات قرآنی گفت: مربیان قرآن باید همواره در راستای ارتقای سطح معلومات و توانمندی خود در علوم قرآنی و روش‌های نوین تدریس تلاش کنند تا بازدهی کلاس‌ها افزایش یابد.

وی همچنین گفت: این کارگاه با روش‌های نوین جذاب سازی کلاس‌ها که شامل انواع روش‌های قصه گویی، انواع بازی، تئاترعروسکی، ساخت پازل های تربیتی و آموزشی، ساخت کاردستی با بادکنک به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

کریمی زاده افزود: برگزاری این کارگاه از سری برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی با مشارکت موسسه قرآن و عترت نور هدایت به مدت دو روز و با حضور ۲۰ نفر از مربیان برگزار شد.

به گزارش ایبنا، در این کارگاه موارد تدریس شده مورد نظرسنجی‌ها قرار گرفته و در پایان کارگاه شرکت کنندگان به صورت عملی ارائه می‌دهند و گواهی پایان دوره به آن‌ها داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها