دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
بزرگداشت «محمدسرور رجایی» در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی- بزرگداشت سومین سالگرد عروج «محمدسرور رجایی» نویسنده و پژوهشگر افغانستانی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، شب شعر عاشورا به بهانه بزرگداشت سومین سالگرد عروج «محمدسرور رجایی» نویسنده و پژوهشگر افغانستانی در مشهد برگزار می‌شود.

این برنامه به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی شده است.

محمدسرور رجایی، نویسنده و شاعر افغانستانی، هفتم مردادماه ۱۴۰۰ بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا پس از یک هفته بستری در بیمارستان میلاد در ۵۲ سالگی از دنیا رفت. وی متولد سال ۱۳۴۸ در کابل بود که در سال ۱۳۷۳ به ایران مهاجرت کرد. مدیریت در خانه ادبیات افغانستان و مدیریت دفتر شعر و داستان افغانستان در حوزه هنری از جمله فعالیت‌های بود.

«گل‌های باغ کابل» (مجموعه شعر کودکان) و «در آغوش قلب‌‏ها» (مجموعه شعر و خاطره)، «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» خاطرات رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس، «ماموریت خدا» هفت روایت از احمدرضا سعیدی شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان، کتاب «در آغوش قلب‌ها» اشعار و خاطرات مردم افغانستان از امام خمینی و مجله «باغ» ویژه کودکان افغانستانی آثار منتشرشده از رجایی است.

شب شعر عاشورا و بزرگداشت سومین سالگرد عروج «محمدسرور رجایی» نویسنده و پژوهشگر افغانستانی روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مشهد، پنج‌تن ۴۵، جنب پارک ارم، فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها