پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
بررسی و تحلیل کتاب مدیریت آب در مشهد برگزار خواهد شد

خراسان‌رضوی - هم‌زمان با بیست و دومین نشست اندیشگاه رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نشست بررسی و تحلیل کتاب «مدیریت آب» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با بیست و دومین نشست اندیشگاه رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نشست بررسی و تحلیل کتاب «مدیریت آب» را برگزار می‌کند.

در این نشست که شنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ صبح در اتاق کنفرانس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی واقع در حرم مطهر برگزار می‌شود دکتر کامران داوری، رئیس پژوهشکده آب و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد و استاد گروه علوم و مهندسی آب سخنرانی، بحث و تبادل نظر خواهد کرد همچنین اینکه دبیر این نشست نیز علی اصغر محکی (دکترای علوم ارتباطات) است.

کتاب مدیریت آب (منابع و کاربردها) کتابی از دکتر کامران داوری، امیر اسلامی، حمید عمرانیان خراسانی، هاشم درخشان و محمد سالاریان از انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد حاصل ده سال تلاش تیمی باانگیزه و خستگی‌ناپذیری است که کوشیده با مطالعه علمی مولفه‌های مدیریت منابع و مصارف آب از ضرورت اتخاذ رویکردهای نو و توجه به مباحث جدید در مدیریت آب کشور بگوید.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت غیرحضوری در این رویداد به آدرس اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/aqrlibrary/andishgah مراجعه کنند.


به گزارش ایبنا؛ اندیشگاه رضوی به منظور فراهم کردن فضایی بایسته برای حضور، گفت و گو و تضارب آرا اندیشمندان در حوزه‌های مختلف علوم به ویژه علوم انسانی در کتابخانه حرم مطهر امام رضا (ع) از سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی و مشغول خدمت است. تداوم شیوه گفت و گو و بحث عالمانه برای دستیابی به حقیقت با توجه به سیره امام رضا (ع)، تحقق عملی کرسی‌های آزاداندیشی، شناسایی روشمند مهمترین پرسش‌ها و فرضیه‌های موجود در آثار مکتوب متفکران حوزه علوم انسانی و فراهم ساختن شرایط و امکانات لازم برای گفت و گوی نقادانه درباره آنها از اهداف مهم راه‌اندازی این اندیشگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها