جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کتاب‌های «آتشی که گلستان شد» و «شبی که T۲معراج شد» در بندرعباس خوانش و معرفی شد

هرمزگان - به مناسبت روز شهدای مدافع حرم، کتاب‌های «آتشی که گلستان شد» و «شبی که T۲معراج شد» در بندرعباس خوانش و معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مسئول کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی از خوانش و معرفی کتاب‌های «آتشی که گلستان شد» و «شبی که T۲ معراج شد» به مناسبت روز شهدای مدافع حرم خبر داد.

طیبه برخورداری ادامه داد: این مراسم با هدف آشنایی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه با شهدا بویژه شهدای مدافع حرم با محوریت شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان و تنها شهید مدافع حرم شهر تخت برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این میزبانی، برنامه‌های متنوع، نمایشگاه کتاب، معرفی و خوانش کتاب‌های آتشی که گلستان شد و شبی که T۲ معراج شد درباره شهید تختی نژاد برگزار شد.

برخورداری همچنین افزود: اجرای دکلمه با موضوع شهدا، اجرای مداحی توسط محمدرضا مرادی عضو فعال کودک کتابخانه و تجدید میثاق با این شهید ولا مقام در گلزار شهدا به همت کتابخانه شیخ جعفر زمانی تختی با همکاری حوزه بسیج خواهران تخت با حضور پر شور اعضای کتابخانه از دیگر برنامه‌های این روز بود.

به گزارش ایبنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی روز ۱۸ مرداد، سالروز شهادت شهید محسن حججی را به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری کرد تا به پاس این روز از فداکاری و رشادت‌های مدافعان حرم در دفاع از حرم آل‌الله و حمایت از مردم جنگ‌زده کشورهای عراق و سوریه قدردانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها