شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
گروه «کارتنک» با حضور کتابدار هرمزگانی برگزیده شد

هرمزگان - گروه «کارتنک» با حضور کتابدار هرمزگانی در اختتامیه مدرسه تابستانی کتابخانه‌های عمومی کشور برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، گروه «کارتنک» با حضور حمیده خشنود کتابدار کتابخانه امام شافعی توریان قشم در اختتامیه مدرسه تابستانی طراحی خدمات برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی، برگزیده شد.

گروه «کارتنک» با عنوان «تکنو کسب»، که کارگروه آن را کتابدارانی از استانهای همدان، قم، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و هرمزگان تشکیل می‌داد با ارائه طرح کسب و کار در کتابخانه‌های عمومی توانست به عنوان برگزیده انتخاب شود.

در این طرح که با در اختیار قرار دادن تجهیزات کتابخانه مثل رایانه، پرینتر، اسکنر و یک فضای مناسب در اختیار پرسونا (روان‌شناسی) و مشتری در کتابخانه قرار می‌گرفت که او می‌توانست با عکاسی و تولید محتوا از محصولات خود، کاتالوگ تهیه کند و با معرفی و آشنا شدن با فروش اینترنتی در فضای مجازی به در آمد مطلوب برسد.

سرانجام در این طرح با توجه به درخواست زیاد متقاضیان، یک محل دائمی برای این کار به نام اتاق تکنوکسب به منظور عکاسی و تولید محتوا در کتابخانه تشکیل می‌شود.

خدمت گیرندگان این طرح، شامل اعضای کتابخانه عمومی، بانوان خانه دار صاحب هنر، فعالان کسب و کار دیجیتال، صاحبان مشاغل خانگی، دانش آموزان، دانشجویان وخریداران کالا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها