شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
اجرای برنامه کتابخوانی و نویسندگی برای دانش آموزان مددجوی زنجانی

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت فصل تابستان اجرای برنامه کتابخوانی و نویسندگی برای دانش‌آموزان مددجو در حال اجرا است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۲۸ دانش آموز و ۲۹۵ دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برنامه‌های تابستانی خود را دو بخش اشتغالزایی و فرهنگی برای این گروه از جامعه هدف اجرایی می‌کند تا این برنامه‌ها به صورت هدفمند و طبق استعدادهای مددجویان ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد دانش‌آموزان توانمندی را در مجموعه خود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کند، افزود: در این راستا نسبت به احصای توانمندی مددجویان اقدام شده و بخشی به سمت اشتغال و بخشی نیز آموزش‌های فرهنگی را می‌گذرانند.

صالحی با اشاره به برگزاری کلاس نویسندگی برای جامعه هدف با همکاری ارشاد و انجمن‌های مربوطه بیان کرد: اجرای برنامه‌های کتابخوانی و پژوهش، اعتقادی و اخلاقی، قرآنی (شرعیات، احکام، روخوانی، تجوید و احکام)، نهج البلاغه و مهارت‌های زندگی برای پسران و دختران از جمله این آموزش‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: علاوه بر این برنامه‌‎های اردویی نیز ویژه دانش‌آموزان اجرایی شده و از این فرصت برای ارائه خدمات به جامعه هدف استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵ مسابقه کتابخوانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرایی شده است، افزود: این امر در راستای افزایش سطح مطالعه مددجویان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط