دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸
هزار جلد کتاب یک معلم به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اهدا شد

آذربایجان‌غربی - مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای پویش گلریزان کتاب یک هزار جلد کتاب در موضوع‌های تاریخ و جامعه شناسی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شده است.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: به منظور غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، استفاده از ظرفیت خیرین و ترویج حسنه نیکوکاری، ایجاد همبستگی بین مردم و کتابخانه، پویش اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی با عنوان «گلریزان کتاب» در کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش وقت دارند تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۳ به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند، افزود: هم اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد و با توجه به شاخص‌های کتابخانه‌ای، نیازمند افزایش است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: اجرای این پویش، تقویت کننده جریان گردش کتاب و افزایش سرانه مطالعه باشد و فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فهرست کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی در سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی قابل مشاهده است و همچنین شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۶۸۶۶۲ برای هماهنگی‌های لازم در دسترس است.

وی ادامه داد: در راستای پویش گلریزان کتاب یک هزار جلد کتاب در موضوع های تاریخ و جامعه شناسی به اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اهدا شده است.

معصومی بیان کرد: مرحوم ابراهیم روشن میلانی، فوق لیسانس علوم اجتماعی، معلم بازنشسته و مدرس دانشگاه و فعال در حوزه فرهنگ بود و کتابها بنا به وصیت مرحوم به این اداره کل در راستای ارائه خدمت موثر و ماندگار فرهنگی اهدا شد و کتب اهدا شده پس از آماده سازی و نیازسنجی، برای استفاده عموم در کتابخانه‌های عمومی استان توزیع می شود و در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها