سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
۴ عضو ادبی نوجوان کانون همدان راهی گلستان شدند

همدان - چهار عضو ادبی نوجوان شعر و داستان استان همدان برای شرکت در دومین اردوی آموزشی قاف کانون پرورش فکری کشور راهی گلستان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، اعضای ادبی نوجوان در شعر و داستان استان همدان برای شرکت در دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کشور راهی گلستان شدند.

این اعضای ادبی نوجوان شعر و داستان بعد از چند بار مصاحبه کشوری در این باشگاه پذیرفته شده و به این اردو دعوت شدند.

این اردو از روز ۲۲ مرداد ماه در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شده و تا ۲۶ مرداد ماه ادامه دارد که اعضای ادبی نوجوان منطقه غرب کشور به علت ترافیک جاده‌ها برای سفر اربعین با یک روز تأخیر در اردو شرکت کردند.

این اردو در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود که ۶۳ نفر از اعضا، عضو باشگاه «شعر» و ۵۳ نفر از اعضا، عضو باشگاه «داستان» هستند.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی ادبی با دو گرایش شعر و داستان و نشست‌های نقد و بررسی آثار اعضای باشگاه از برنامه‌های مهم این اردوی آموزشی به شمار می‌رود.

دیدار و گفت‌وگو با چهره‌های مطرح ادبی کشور در زمینه‌های شعر کودک و نوجوان، شعر طنز و شعر آیینی از دیگر فرصت‌هایی است که باشگاه قاف برای اعضای خود فراهم کرده است.

امیرمحمد نانکلی و سینا برنده، دو شاعر نوجوان کانون برای بخش شعر باشگاه قاف و حسنا سراچی و یاسمین زهرا شکل‌آبادی، ۲ عضو ادبی شعر از استان همدان به همراه زهرا علیمحمدی، مربی مسئول مرکز قروه درگزین به عنوان مربی خلاق و توانمند کانون برای شرکت در دومین اردوی آموزشی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) کانون پرورش فکری کشور حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها