جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
خداحافظی صدر با معاونت پژوهش و منابع دیجیتال کتابخانه ملی

معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با توجه به ضرورت آغاز خدمت او در یکی از پژوهشگاه‌های علمی کشور از کتابخانه ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در جلسه امروز شورای معاونین سازمان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات معاونت پژوهش و منابع دیجیتال طی حدود دو و نیم سال گذشته، از تلاش‌ها و زحمات دکتر فاطمه صدر در این سازمان تقدیر به عمل آمد. در این جلسه اعلام شد با توجه به ضرورت آغاز خدمت او در یکی از پژوهشگاه‌های علمی کشور، سارمان اسناد و کتابخانهٔ ملی توفیق ادامهٔ استفاده از خانم صدر را از دست داده است.

در متن تقدیر ریاست سازمان از ایشان آمده است: «وقت‌گذاری بیش از حد معمول، دقّت در صرف بیت‌المال، رونق بخشی به جشنوارۀ ملّی پژوهش و فنّاوری، اهتمام به کیف‌سازی پژوهش‌ها و انضباط امور اعضای هیئت علمی سازمان، تلاش بی‌وقفه در برقراری تعامل و هماهنگی با دیگر نهادها و دستگاه‌های علمی -پژوهشی در موضوع مهمّ تحوّل فنّاورانه و نیز فعّال‌کردن انتشارات سازمان، ازجمله فعالیت‌های مثمر ثمر شما در این دورۀ کوتاه است.» تا زمان انتصاب جدید، سرپرستی معاونت بر عهده ریاست سازمان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها