پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
معتقد به اثرگذاری رسانه‌ها و خبرنگاران هستیم

مازندران- معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه خبرنگاران را درک می‌کنیم، گفت: هیچ مدیری با خبرنگاران و رسانه مخالفت ندارد، ظرفیت دستگاه‌های استانی برای خبرنگاران پای کار است چون به اثرگذاری رسانه و خبرنگاران معتقد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، قاسم عزیززاده گرجی، شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شرکت چوب و کاغذ مازندران اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد مسائل رسانه در استان قابل حل است، آمادگی داریم در هفته ۲ ساعت مسائل حوزه رسانه که از قبل احصا شده را بررسی کنیم درباره مسائل خارج از استان هم می‌توان رایزنی انجام داد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران را درک می‌کنیم، افزود: هیچ مدیری با خبرنگاران و رسانه مخالفت ندارد، ظرفیت دستگاه‌های استانی برای خبرنگاران پای کار است چون به اثرگذاری رسانه و خبرنگاران معتقد هستیم.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: در کنار جریان صحیح و حق در جهان، جریان باطلی وجود دارد که به بازتاب مسائل غیرواقعی می‌پردازد.

این مسئول ادامه داد: در برخی مفاهیم باید به درک مشترک برسیم، یکی از این مسائل، نقد است، انتقاد شونده همواره باید برای شنیدن، سینه گشاده داشته باشد، انتقاد، بیان حرف صحیح و منطقی است نه ضدیت و مخالفت، انتقاد صحیح، فضای جامعه را تغییر می‌دهد.

معتقد به اثرگذاری رسانه‌ها و خبرنگاران هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: رسانه‌ها منشا تحولات در دنیای امروز هستند و قدرت‌نمایی می‌کنند.

احسان آهنگر افزود: امروز کشوری که سرشار از تسلیحات نظامی باشد، قوی محسوب نمی‌شود بلکه کشوری قدرتمند است که از قدرت رسانه استفاده کند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سر تا پا مسلح به سلاح است اما باز متکی به رسانه است چون می‌داند اگر نتواند افکار عمومی دنیا را مدیریت کند، شکست خورده خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: اتفاقات خوبی که توسط شبکه رسانه‌ای جبهه مقاومت افتاد و اهدای بیش از ۱۵۰ شهید رسانه‌ای می‌تواند نویدبخش این پیام باشد که اسرائیل می‌تواند بازنده این جنگ باشد.

آهنگر خاطرنشان کرد: در برابر جنگ رسانه‌ای باید آرایش درست داشته باشیم که نیازمند فراهم کردن مقدمات است که با سیاستگذاری و همچنین حمایت از اصحاب رسانه این مقدمات فراهم می‌شود تا در این جنگ رسانه‌ای جزو پرچمداران باشیم و مشکلات پیش روی را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: ارشاد به تنهایی قادر به حل همه مسائل خبرنگاران نیست و نیازمند عزم استانی و ملی هستیم.

آهنگر گفت: در دنیای امروز که شاهد بمباران اخبار هستیم برای آگاهی‌بخش مردم باید مجهز به بصیرت باشیم تا حق را از باطل تشخیص دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها