جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
پوستر جشنواره ملی شعر «بوتراب» رونمایی شد

لرستان - پوستر جشنواره ملی شعر «بوتراب» از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر «بوتراب» روز جمعه در حاشیه جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان و اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان برگزار شد.

جشنواره شعر «بوتراب» از سری برنامه‌های چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت از سوی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان است که در دو بخش شعر در منقبت حضرت امام علی (ع) در همه قالب‌ها، ویژه عموم مردم و بخش دل‌نوشته ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

پوستر جشنواره ملی شعر «بوتراب» رونمایی شد

محورهای این جشنواره سیره اخلاقی و رفتاری امام علی (ع) با تأکید بر قضاوت، عدالت، شجاعت، صبر، حکومت‌داری، یتیم‌نوازی و غزوات با محوریت جامعه کبیره عنوان شده است.

آخرین مهلت دریافت آثار در این جشنواره تا ۲۴ دی‌ماه سال جاری اعلام شده است و تاریخ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره از سوی دبیرخانه هشتم بهمن‌ماه همزمان با ایام رجبیه عنوان شده است.

در برگزاری این جشنواره اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیمای مرکز لرستان، دبیرخانه جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره‌کل آموزش و پرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان، شهرداری خرم‌آباد و حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد مشارکت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها