شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
نوجوان شیرازی «ترانه آیلار» را منتشر کرد

فارس- داستان عاشقانه «ترانه آیلار»، نوشته بهار زمانی‌فرد، نوجوان شیرازی با ویراستاری فاطیما یزدانی، ویراستار و نویسنده شیرازی، توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

بهار زمانی‌فرد، نویسنده این کتاب، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز گفت: به نظر من، آدمی با نوشتن، می‌تواند از اتفاقات زندگی واقعی و تمام درد و رنج هایش برای چند ساعت یا چند دقیقه هم که شده دور شود. نویسندگی به روح و جان آدمی آرامش می‌بخشد.
وی با اشاره به هدف خود از نگارش این کتاب افزود: دلیلی که من این داستان را نوشتم این بود که حس می‌کردم با نوشتن ذهنم آرام می شود و به یک دنیای متفاوتی قدم می گذارم.
زمانی فرد ادامه داد: آدم‌های این داستان، همه به نوعی با درد و رنج، با بی‌قراری، دلتنگی و بی‌مهری‌ها و نداشتن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند ولی با همه این‌ها، بیکار نمی نشینند و سعی می‌کنند به زندگی خود جان بدهند.
وی اضافه کرد: آیلار، شخصت اصلی این داستان نمونه‌ای از همین آدم‌هاست و با وجود اینکه پدر و مادرش را در سانحه‌ای از دست داده و اتفاقاتی که در سن نوجوانی برایش رخ می‌دهد دلیلی نمی‌بیند که پا روی دلش و تمام آرزوها و رویاهایش بگذارد، لذا برای آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و ادامه می‌دهد و با تمام سختی‌ها در نهایت به آن درجه دلخواه خود می‌رسد.
این نویسنده نوجوان عنوان کرد: من یک رمان عاشقانه از انتشارات نویسندگان پارس خواندم و آن کتاب را از هر لحاظ مرا جذب کرد تا اینکه جستجو کردم و این انتشارات را یافتم و با مدیرش صحبت کردم و نوشته خود را به او ارائه دادم و او هم پذیرفت و بعد از مطالعه و بررسی موضوع آن، بر آن شد که داستان را چاپ کند.

نوجوان شیرازی «ترانه آیلار» را منتشر کرد

همچنین کرامت یزدانی (اشک)، مدیرمسئول انتشارات نویسندگان پارس درباره این کتاب گفت: «ترانه آیلار»، یک داستان عاشقانه با قدرت حیرت‌آور است!

وی افزود: با خواندن این کتاب بیشتر به یاد رمان‌های عاشقانه‌ای می‌افتیم که در آن حسرت و دستیابی به عشقی که بازگو نمی‌شود، همواره احساس می‌شود؛ اما بهار زمانی فرد، دانش‌آموز سال آخر دبیرستان، برای جزء به جزء واژه‌های این داستان بزنگاه‌های قابل‌توجهی را خلق کرده است.
او ادامه داد: این دختر نوجوان شیرازی، تاثیر انتخاب‌ها، آدم‌ها و آموزه‌هایی که آنها می‌توانند در یک رابطه دوستانه، عاشقانه ایجاد کنند را در این کتاب به صورتی به‌تصویر کشیده است که خواننده احساس می‌کند در عاشقانه‌ای آرام قدم می‌زند.
به گزارش ایبنا؛ «ترانه آیلار»، نوشته بهار زمانی‌فرد، نوجوان شیرازی با ویراستاری فاطیما یزدانی، ویراستار و نویسنده شیرازی، در ۱۸۰ صفحه و در قطع رقعی در امرداد ماه جاری توسط انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها