شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کتاب دوباره «فردوس۲» به زودی چاپ می‌شود

خراسان جنوبی_ رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از چاپ کتاب دوباره «فردوس۲» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مهدی هنری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: کتاب فردوس۲ شامل بخشی از خاطرات امدادرسانی به شهرستان فردوس در زمان زلزله است که در حال جمع‌بندی آن بوده و پیگیریم که این کتاب تکمیل شود و هرچه زودتر به چاپ برسد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ شهریور سالروز زلزله سال ۴۷ در فردوس است که در این روز رهبر انقلاب که در آن زمان طلبه جوانی بودند با تشکیل گروه امداد مردمی و با نگاه کمک جهادی به شهرستان فردوس آمدند، افزود: به همین مناسبت این روز تحت عنوان روز فردوس نامگذاری شده و دو سال پیش، اجلاس ملی در شهرستان فردوس و پارسال نیز حضور شهید جمهور را در مراسم روز ۱۳ شهریور در شهرستان فردوس داشتیم.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: کتاب دوباره «فردوس ۱» نیز که از طرف مرکز نشر آثار مقام معظم رهبری چاپ شده و محتوای آن توسط دفتر رهبری پیگیری شده به صورت داستانی و خاطره‌ای است و امسال سفارش چاپ ۲ هزار نسخه از این کتاب را برای مراسم ۱۳ شهریور داده‌ایم که در مراسم آن روز به میهمان هدیه داده خواهد شد.

او عنوان کرد: امسال جریانی از برنامه‌ها را از ۱۳ تا ۳۱ شهریور تحت عنوان از جهاد مقدس تا دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد که حضور گروه‌های جهادی ملی، نهضت خدمات مومنانه، همایش‌های تبیینی، پویش کتابخوانی، فراخوان مقالات و کلنگ زنی طرح‌های محرومیت زدایی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها