شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
بانوی هرمزگانی خادم کتاب مدال طلا کسب کرد

هرمزگان - از سوی دبیر کنگره ملی زنان تاثیرگذار کشور، بانوی هرمزگانی خادم کتاب، مدال طلا کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، الهام اشرافی جاسکی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان مدال طلای دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار را از آن خود کرد.

اشرافی یک زن جاسکی و مادرسه فرزند است که در حوزه کتاب، مدیریتی و فعالیت‌های اجتماعی در حوزه کودک، نوجوان و خانواده فعالیت می‌کند.

وی همچنین پیش از این نیز به عنوان مربی مسئول نمونه کشوری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان معرفی شد و حدود ۲۰ سال سابقه کار در کانون پرورش فکری جاسک دارد. تجربه مشاوری فرماندار شهرستان جاسک، مسئول کمیسیون اموربانوان فرمانداری، عضو شواری فرهنگ عمومی شهرستان جاسک، عضوستاد نمازجمعه شهرستان و مسئول کمیسیون فرهنگی شورای بانوان بسیج خواهران این شهرستان را در کارنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایبنا، در مرحله اول بیش از ۵۰۰ بانوی تاثیرگذار درسامانه ثبت نام کردند که ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند و الهام اشرافی جاسکی یکی از راه یافتگان به مرحله کشوری بود که از طرف بی بی فاطمه حقیرالسادات دبیر کنگره ملی زنان تاثیرگذار کشور با اهدا لوح و مدال طلای کنگره تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها