سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
رونمایی از «قرمز هم رنگ خاکستری است»

مراسم رونمایی از کتاب «قرمز هم رنگ خاکستری است» در شهر کتاب فرهنگیان فرشته تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا مراسم رونمایی از کتاب «قرمز هم رنگ خاکستری است» در شهر کتاب فرهنگیان فرشته با حضور ارمغان غیایی، نویسنده کتاب برگزار می‌شود.

ارمغان غیایی متولد ۱۳۶۸ و فارغ التحصیل رشته زیست‌شناسی شاخه ژنتیک است. او به دلیل علاقه به ادبیات در حوزه داستان‌نویسی از سال ۹۴ تحت تعلیم و آموزش استاد محمدجواد جزینی، ادبیات داستان‌نویسی را در فرهنگسرای تخصصی رسانه آغاز کرد. او کاندید داستان برتر جشنواره های متعدد بوده و نقد چند کتاب به قلم وی در مطبوعات و رسانه‌هایی همچون اعتماد چاپ شده است.

مجموعه داستان کوتاه «قرمز هم رنگ خاکستری است» داستان‌هایی را با مضمون، پی‌رنگ و ساختمان‌بندی متفاوت شامل می‌شود و علاوه بر چاپ فیزیکی، به صورت صوتی با خوانش رضا تفکری و نسرین رضایی تولید شده و از طریق اپلیکیشن‌ها قابل تهیه و شنیدن است.

نشست رونمایی از کتاب «قرمز هم رنگ خاکستری است» جمعه دوم شهریور ماه ساعت ۱۷ با حضور اساتید و جمعی از اهالی فرهنگ و ادبیات و رسانه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به نشانی الهیه، بزرگراه مدرس، خیابان بیدار، خیابان فیاضی، روبه‌روی باشگاه نهاد ریاست جمهوری مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها