چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
از «روابط عمومی مُرده!» تا مواجهه با نسل Z و آلفا

خراسان‌رضوی- هشتمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، هشتمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی با جدیدترین محتواها و مطالب در این حوزه در بستر وب منتشر شد.

«ضرورت آموزش و پژوهش در روابط عمومی، مقدمه برنامه ریزی در سازمان» به قلم محمدرضا باقری و «تدوین برنامه سالانه روابط‌عمومی‌ها با رویکرد توسعه فروش» به قلم حسین همدانی گلشن از جمله مطالب این شماره است.

همچنین مطلبی با «روابط عمومی مُرده!» توسط شبیر دائمی در این نشریه منتشر شده است.

مهدی یاراحمدی با مقاله «هنوز معنای روابط عمومی را نمی‌دانند» و مجید خلخالی با مطلب «تاثیر هوش مصنوعی در مدیریت بحران های روابط عمومی» در این شماره از نشریه راهبرد حضور دارند.

مطلبی با عنوان «برای وفاق ملی، اعتماد ملی را افزایش دهیم» به قلم حمید شکری خانقاه و همچنین «رویکرد روابط عمومی در مواجهه با نسل Z و آلفا» از حسین همدانی گلشن و «لزوم اجرای پیوست رسانه ای - ارتباطی برنامه ها در سازمان» از نسترن رهذار نیز در هشتمین شماره راهبرد منتشر شده است.

«نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار» از سهیل محقق، «نقش هنر هشتم در امیدبخشی به جامعه» از فرزانه سادات مدنیون، «تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه هوش مصنوعی بر روابط عمومی» از مریم کریمی، «ارتباطات بین فردی و مهارت های ارتباطی در روابط عمومی» از آسیه یازرلو، «کافه ارتباطات راهبرد ۸» از شیرین مکرّم درّی و «نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار» از فرزانه دهقانی نیز از دیگر مطالب این شماره از راهبرد است.

این نشریه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا باقری و سردبیری حسین همدانی گلشن منتشر می‌شود و سید غلامرضا کاظمی دینان به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری آن فعالیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها