شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
«پایان مأموریت»، منتخب مسابقه کتابخوانی «هشت‌بهشت»

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به‌مناسبت هفته دولت، «پایان مأموریت» را کتاب منتخب هشت بهشت برای دانشجویان و علاقه‌مندان کتاب‌خوانی، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «پایان مأموریت» در ۱۴۰ برش داستانی تنظیم‌شده که از ابتدای تولد تا زمان شهادت آیت‌الله رئیسی به رشته تحریر در آمده است. در این کتاب به فراز و نشیب‌های زندگی این شخصیت پرداخته و زوایای زندگی وی را از زبان خودشان روایت می‌شود. این کتاب به‌صورت داستانی در قالب ۲۰۰ صفحه چاپ شده است. از برش اول تا برش ۱۳۵ (قبل از سقوط بالگرد) به زبان اول شخص و ۵ برش آخر که مربوط به شب تاریخی انتظار مردم ایران بود به قلم سوم شخص روایت شده است. کل اثر در ۷ فصل تنظیم شده است.

آزمون این مسابقه کتاب‌خوانی روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ به‌صورت آنلاین (برخط) از ساعت ۹ تا ۲۴ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می‌شود.

دانشجویان و علاقه‌مندان کتاب‌خوانی می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتاب‌خوانی دانشجویان ایران مراجعه و اقدام کنند.

در این دوره از مسابقات ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب به لینک https://B2n.ir/g03868 مراجعه و سپس با دانلود اپلیکیشن پاتوق کتاب از طریق لینک https://B2n.ir/e58302 می‌توانند کتاب را مطالعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در کانال مسابقه کتاب‌خوانی در پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا با شناسه @FarhangiJUT عضو شوند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه را با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها