دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
آرزوی موفقیت در عرصه دیپلماسی فرهنگی  و عمل به منویات رهبری

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیام تبریک خود برای عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای او آرزوی موفقیت در زمینه دیپلماسی فرهنگی و عمل به منویات مقام معظم رهبری را کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا حجت‌‎الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی انتخاب سید عباس صالحی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت. متن پیام تبریک ایمانی‌پور به این‌ترتیب است: «جناب دکتر سید عباس صالحی، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم و اعتماد رهبر حکیم انقلاب اسلامی و نمایندگان محترم مردم را خدمت جنابعالی تبریک عرض می‌کنم. معرفی و ترویج فرهنگ و تمدن غنی اسلامی - ایرانی در آن سوی مرزها از طریق ارتقای جایگاه دیپلماسی فرهنگی وطن عزیزمان، نقطه مطلوبی است که در برنامه‌های حضرتعالی بخوبی دیده می‌شود و سربازان و سرداران خط مقدم جبهه فرهنگی کشور، مجدانه و متعهدانه در پی تحقق آن هستند.

امید است با عنایت و حمایت خاص جنابعالی و اهتمام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ایفای نقش قرارگاهی خود در عرصه دیپلماسی فرهنگی، شاهد تحقق اهداف مقدس نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری دام ظله الشریف در این عرصه باشیم.

برای جنابعالی موفقیت روزافزون و سربلندی در خدمت به فرهنگ و و تمدن اسلامی - ایرانی و ارتقای نقش و جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را خواستارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها