سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
«چیزهایی که دوست ندارم»؛ معرفی کتاب کودک درباره وابستگی

کتاب «چیزهایی که دوست ندارم» به قلم مسعود ملک‌یاری از انتشارات پرتقال، توانسته است نشان سه لاک‌پشت پرنده برای آثار منتشرشده در زمستان ۱۴۰۰ را کسب کند. در این مطلب به معرفی این کتاب پرداخته‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «چیزهایی که دوست ندارم» به قلم مسعود ملک‌یاری با تصویرگری میثم موسوی از سوی انتشارات پرتقال برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر شده است. این اثر به موضوعاتی همچون مهارت تصمیم‌گیری و خودآگاهی و رویاپردازی اشاره دارد.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «اگر یک چوب جادویی داشتی که با آن می‌توانستی هر کاری دلت خواست بکنی چه کار می‌کردی؟ نه، نه، ببخشید… کمی صبر کن! اگر یک چوب جادویی داشتی که با آن می‌توانستی فقط بعضی کارها را بکنی چه کار می‌کردی؟ اینجا باید حواست باشد چه آرزویی می‌کنی! این کتاب، کتابی خلاقانه است که به مفهوم وابستگی و رهاکردن می‌پردازد.»

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

شوتا از بعضی چیزها خوشش نمی‌آمد.

از صبحانه‌ای که هر روز باید به‌زور می‌خورد و از گربه‌شان، میوف، که همه‌اش توی دست‌وپا بود.

از کلاس موسیقی و آن‌همه سروصدای الکی.

از خانم داکوتا که بداخلاق‌ترین معلم دنیا بود

اطلاعات بیشتر:

کتاب «چیزهایی که دوست ندارم» به نویسندگی مسعود ملک‌یاری با تصویرگری میثم موسوی در ۵۲ صفحه مصور رنگی و به بهای ۹۹ هزار تومان از سوی انتشارات پرتقال برای سه تا هفت ساله‌ها منتشر شده است. این اثر به فهرست چهل‌وچهارم لاک‌پشت پرنده راه یافته و نشان «۳ لاک‌پشت پرنده زمستان ۱۴۰۰» را دریافت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط