شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کتاب دوم «آموزش گام به گام روش‌های تحلیل سیاسی» منتشر شد

چاپ نخست کتاب دوم «آموزش گام به گام روش‌های تحلیل سیاسی، روش‌های نگارش تحلیل (سطح پایه)» تألیف حسن بهشتی‌پور از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «آموزش گام به گام روش‌های تحلیل سیاسی» دومین کتاب از سری کتاب‌های چهارگانه آموزش گام به گام روش‌های نگارش تحلیل سیاسی است که با رویکرد آموزشی در ده گام، به خواننده، نوشتن انواع تحلیل برای انتشار در رسانه‌های مختلف را به ساده‌ترین زبان ممکن آموزش می‌دهد.
با اینکه مطالب کتاب دوم مجزا از کتاب اول است، اما بهتر است برای بهرۀ مناسب از این کتاب، کتاب اول را مطالعه کرده باشیم.

با این حال مطالب این کتاب به‌گونه‌ای ارائه شده که خواننده بتواند هر نوع تحلیلی با هر موضوعی که خواست، بنویسد. همین که شما در زمینه موضوعی که می‌خواهید تحلیل کنید تخصص و اطلاعات لازم را داشته باشید، کافی است.

روش تحلیل سیاسی در واقع شیوه درک مفاهیم پیچیده سیاسی را به ما می‌آموزد. با آموختن این روش می‌توان پدیده‌های سیاسی را که در اذهان عمومی به راحتی درک نمی‌شوند، از طریق شیوه‌های ویژه برای اکثر مردم فهم‌پذیر کرد.


آموختن «روش تحلیل سیاسی» به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از سطح تحولات بگذریم و به عمق آن‌ها نفوذ کنیم، پدیده‌های سیاسی و تحولات پیچیده مربوط به آن‌ها را درک کنیم و به دیگران کمک کنیم که گمراه نشوند.


چاپ نخست کتاب کتاب «آموزش گام به گام روش‌های تحلیل سیاسی» در ۳۵۸ صفحۀ وزیری، شمارگان ۱۰۰ نسخه و با قیمت ۳۸۸ هزار تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها