دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کارگاه «تابستونو ساخت» در آرادان برگزار شد

سمنان - مربی کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان آرادان از اجرای کارگاه کارآفرین «تابستونو ساخت» در مرکز فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد و گفت: مهارت آموزی به نونهالان موضوع این طرح تابستانه است.

معصومه اسلام دوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان با اشاره به برگزاری کارگاه های کارآفرین «تابستونو ساخت» در مرکز فرهنگی هنری آرادان، بیان کرد: این کارگاه مورد استقبال نونهالان قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در سال ۱۴۰۳ و اهمیت شعار کانون محوری، مخاطب محوری، نوجوان محوری، طرح نوجوان کار آفرین پیش بینی شده است که موارد مهمی از جمله کار آفرینی و خود باوری و تولید و کمک به معیشت خانواده و جوانی جمعیت را در پی دارد.

مربی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آرادان با بیان اینکه با توجه به شعارسال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تحقق ارتقای فرهنگ کار و تلاش که به تولید کالا، خدمت، ثروت و یا ارزش می‌انجامد، عنوان کرد: در این طرح شش مهارت و تکنیک هنری به صورت ورک‌شاپ به نوجوانان آموزش داده می‌شود که هدف از این آموزش‌ها، کار آفرینی و آماده شدن افراد برای ورود به بازار کار است.

اسلام دوست با اعلام اینکه آموزش کارآفرینی به نوجوانان می‌تواند آنها را برای ورود به کسب و کارهای موفق در آینده آماده کند، تشریح کرد: والدین و مربیان و استادکاران در کنار همدیگر می‌توانند نوجوانان را در این مسیر راهنمایی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها