یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
۳ کتاب مذهبی و سیاسی در زنجان به چاپ رسید

زنجان- یک نویسنده زنجانی گفت: ۳ کتاب مذهبی و سیاسی در زنجان به چاپ رسید.

داود حاج ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کتاب‌های «سیاست و فرهنگ» «شجره طیبه»، «شیطان شناسی» و «مائده‌های فرهنگی» توسط انتشارات «آرون» به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب سیاست و فرهنگ مجموعه‌ای از مقالات مذهبی، فرهنگی، مناسبت ها، مقالات سیاسی و اقتصادی است که در ۷۱۷ صفحه و با بهره گیری از ۶۴ منبع توسط انتشارات «آرون» به چاپ رسیده است.

داود حاج ناصری ادامه داد: کتاب شجره طیبه توسط انتشارات «آرون» به چاپ رسیده که شامل ۱۵ فصل است که در ۵۹۹ صفحه از ۶۵ منبع و کتاب شیطان پرستی با استفاده از احادیث و روایات به بررسی نقش شیطان پرداخته شده است.

وی با اشاره به درون مایه کتاب‌های چاپ شده تصریح کرد: در کتاب مائده‌های فرهنگی نیز در ۹۷۵ صفحه از ۸۰ منبع استفاده شده است.

حاج ناصری با بیان اینکه امیدواریم این اتفاق منشا خیر و برکت برای جامعه فرهنگی و دینی باشد، گفت: امیدواریم بتوانیم با این کتاب‌های وزین یک جایگاه متعالی در فرهنگ تعریف کنیم.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا تاثیر مسائل فرهنگی را در شهر جدی بگیریم و شاهد رونمایی کتاب‌های بیشتری در این زمینه باشیم، افزود: همانطور که زنجان دیار فرهیختگان و عالمان سیاسی و اجتماعی است، تالیف کتاب به تقویت این پیشینه کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط